Музика, подібно дощу,
крапля за краплею
просочується в серце й
оживлює його
Ромен
Роллан
Педагогічна проблема: «Художньо-естетичне середовище гуртка як засіб формування творчої
особистості засобами позашкільної освіти»
Педагогічне кредо – «Успіх приходить до
того, хто робить те, що найбільше любить»
Мета роботи гуртка: формування музично-хорових навичок та основ
сценічної поведінки учнів.
Завдання роботи гуртка:
Навчальні:
·
поглиблення
знань дітей в області музики: класичної, народної, естрадної;
навчання дітей вокальним навичкам.
Корекційно-розвиваючі:
·
корекція
та розвиток музичного слуху, пам’яті, ритму, дихання, інтонації;
·
розвиток
музичних здібностей дітей;
·
корекція
артикуляційно-дикційного апарату.
Виховні:
·
прищеплення
навичок спілкування з музикою;
·
прищеплення
навичок сценічної поведінки;
·
формування
почуття прекрасного.
Напрями роботи:
·
музично-теоретична підготовка;
·
вокально-хорова робота;
·
концертно-виконавча діяльність.
Вихованці гуртка постійні учасники концертних програм та районних,
обласних конкурсів. Жодне свято, жодна
визначна подія в місті і в районі не проходить без участі вихованців вокального
гуртка. Демонструючи високу професійну майстерність, юні артисти дарують
глядачам гарний настрій, бадьорість і завзяття