Основні завдання
гри: удосконалювати вміння педагогів працювати в малих групах; вирішувати
виховні проблеми відповідно до гуманістичної спрямованості своєї діяльності;
моделювати та проектувати свою діяльність; закріпити знання з питань технології
портфоліо; розв’язувати психолого-педагогічні ситуації.
Інтерактивна гра «Педагогічний пробіг» здійснювалась за
такими станціями:
– діагностична «Методичне лото»;
– аналітико-практична «Практикум із психології»;
– аналітико-практична «Портфоліо – це….»;
– ігрова «Енерджайзер».
Допомогти педагогу
повірити в свої сили, розвинути творчий потенціал, отримати задоволення від
праці, вводити в освітнє середовище інновації, професійно зростати шляхом
саморозвитку й самовдосконалення – це завдання методичної служби закладу.
Гітченко Л.О., методист
Сквирського РЦДЮТ